Opuszczona Kamienica

Kamienica należała kiedyś do dawnych zakładów Syntetyków Zapachowych Pollena. Zakład upadł, z kamienicy wysiedlono mieszkańców, ostatni kalendarz na ścianie w kamienicy był z 1994 roku, pewnie to mieszkanie ostatniego z lokatorów kamienicy. Teren tych zakładów jest ogromny, do zwiedzania mieliśmy jeszcze bloczek mieszkalny jak i samą fabrykę.

















Dostęp: Obiekt możliwy do zwiedzenia
Atrakcyjność: Średnia
___________________________

Zakaz kopiowania zdjęć, bez zgody autora!
Część fotkek naszego kumpla: Michał Jankowski Fotografia

7 komentarze

  1. Te budynki są bardzo ładne według mnie.Okropnie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem na tym wątku powinno być bardzo dużo komentarzy.Wtedy na pewno lepiej by ten cały blog wyglądał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka tygodni temu dowiedziałem się o bardzo dobrych suplementów które można kupić w http://natural.pl/ .Z tego co wiem to dużo osób kupuje suplementy w Natural Pharmaceuticals .

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujące to są zdjęcia. Bardzo dobrze zrobiłem , że na ten blog wszedłem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem warto na tym blogu być. Można się dużo dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog. Pewnie dużo osób wchodzi na ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo jest komentarzy. To na pewno jest bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń