Radiowy Ośrodek Nadawczy Leszczynka

Jest to jedyny obiekt nadawczy na terenie Polski przystosowany do rozpowszechniania programów radiowych w zakresie fal krótkich. Za pośrednictwem systemów kierunkowych i anten nadawczych program ten dociera poza wschodnią granicę Polski oraz na tereny Europy Zachodniej.
Obecnie (stan na czerwiec 2013) zdemontowane są wszystkie systemy antenowe z wyjątkiem jednego. Pozostawiono niektóre maszty, między którymi rozwieszone były anteny.
Listopada 1999 roku do października 2002 roku nadawało tu Radio Racja, a 2006 Polskie Radio.































DANE MIEJSCA:
Dostęp: Obiekt możliwy do zwiedzenia
Atrakcyjność: Duża

16 komentarze

  1. Pracowałem tu. To co widać to tragedia, tak wygląda radiostacja gdy właścicielem został Orange.

    OdpowiedzUsuń
  2. RON to niezwykłe miejsce.. szkoda że niszczeje z dnia na dzień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi te miejsce tak średnio się podoba tak naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten artykuł jest bardzo ciekawy.Bardzo ciekawie to się wszystko czyta i każdemu ten artykuł na pewno polecę.Jestem tego pewny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałem to wszystko bardzo uważnie i naprawdę to jest bardzo ciekawie.Takie jest moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłem wczoraj. Obiekt bardzo ciekawy lecz niestety stopień zdewastowania posunął się od kiedy robiono te zdjęcia :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę za późno trafiłem na ten blog. Na ten blog powinienem trafić trochę wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezła miejscówka, drewno na poręczach. Kiedyś to było ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy blog. Bardzo mnie zastanawia ile osób wejdzie na ten rewelacyjny blog.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na ten blog na pewno wrócę. Po prostu bardzo się opłaca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie ile osób wchodzi na ten blog. Mnie to bardzo interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten blog bardzo mi się podoba. Na pewno bardzo dużo osób wejdzie na ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przypadkowo wszedłem na ten blog. Na pewno na tym blogu zostanie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobrze, że ten blog jest. Na pewno dużo osób tutaj wejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kumplowi powiem o tym blogu . Mój kumpel na pewno na ten blog wejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ten blog . Po prostu bardzo dużo osób powinno wejść na ten blog.

    OdpowiedzUsuń